TT wrote:
Cob wrote:
Hur var topic nu igen TT?
Jag har glömt.
Jag tyckte jag gav input på OP pris krav och gav som anledning att jag anser att dom gamla platorna håller inte samma klass som dom nya för jag kan köra med tex sabres i dom.
Säger jag något som inte stämmer? Det är inget påstående att nya kahas tar emott fler bushings, det är sanning.
Att ha fler alternativ ger en åkare fler sätt att hitta sin sweetspot.
Eller håller ni inte med? Skulle det vara sämre med fler bushings? Är de det ni vill komma till?
Vad är det du inte förstår?
ja du säger saker som inte stämmer. vad du anser och vad du kallar sanning är samma sak. åsikter är inte sanning. svårt att se det?
Sedan började hela diskussionen med att jag tycker det är fruktansvärt dålig stil att gå in i en diskussion om pris mellan köpare och säljare. du har absolut inget med den affären att göra och du framställer dig som en stor skitstövel för att du verkar vilja hävda dig.
Det är en fördel att kunna åka på olika bushings i en produkt. Låta konsumenten välja.
Fördelen skapades av en anledning, sedan att du inte ser det är inget problem för mig.
Men glöm inte att Andreas sa att sa att nya mk2 basplattor INTE har en lite försänkning. Det är inte en åsikt jag har om dom, utan ett faktum att dom nya tar emot fler bushings.
Sen vad ni tycker om det är ER ÅSIKT. Att köpa dyra truckar för tusentals kr och sedan inte bry sig om olika val är ju ok med mig om man (som ni) vet om det. Men jag tror inte köparen visste. (obs min åsikt)
Sen att tråden åkt av gängorna med personangrep och så är ju trist.
Abel är nog den ända som sagt något vettigt som inte har med E-peens att göra.
Tack Abel.
Och ni har en åsikt lika mycket värd som någon annan.
Puss på er från min e-peen